Punkty EuroFusion można doładować na zasadzie płatności pre-paid. Po zalogowaniu do panelu swojego konta w FusionSystem przejdź do kategorii , po czym wybierz zakładkę .
System przekieruje Cię do Twojej historii wydatków w FusionSystem. Po lewej stronie aktualnego widoku z łatwością odnajdziesz pole Doładuj Punkty. W tym miejscu, określ ilość punktów jaką chcesz zasilić wartość swojego salda w FusionSystem i kliknij .
Jeżeli jesteś naszym zweryfikowanym klientem, znajdującym się w naszej bazie płatności, na podany przez Ciebie (w fazie uzgadniania warunków umowy korzystania z aplikacji) adres e-mail zostanie wygenerowana faktura pro-forma. Po opłaceniu faktury Twoje konto zostanie zasilone o żądaną ilość punktów oraz otrzymasz pełną fakturę vat.
Będąc niezweryfikowanym klientem ujrzysz komunikat o treści: „Twoje konto nie zostało skonfigurowane do przyjmowania automatycznych płatności. Skontaktuj się z obsługą podając dane firmy do faktur oraz adres e-mail". Oznacza to, iż w naszym systemie nie posiadamy jeszcze Twoich danych niezbędnych do wystawienia faktury, dlatego prosimy o kontakt z jednym z konsultantów FusionSystem lub wysłanie wszelkich niezbędnych informacji na adres platnosci@fusionmarketing.pl. Po weryfikacji proces doładowania punktów przebiega dokładnie tak jak w przypadku naszych zweryfikowanych klientów.
Jeżeli mimo wszystko napotykasz trudności z doładowaniem punktów w FusionSystem prosimy o kontakt z naszym konsultantem.
Zachęcamy również do obejrzenia naszego poradnika.